Projekt Wolontariat Lubelski jest realizowany w ramach
obchodów Europejskiej Stolicy Młodzieży Lublin 2023
Fundacja Sempre a Frente
EMOTIONALAND: wesprzyj tworzenie gry o doświadczaniu emocji
Adres
Fundacja Sempre a Frente
ul. Lubartowska 24,
Lublin
Email
biuro@sempre.org.pl
Osoba odpowiedzialna za wolontariat
Natalia Bartoszuk, 690008018
natalia.bartoszuk@sempre.org.pl
Preferowane godziny kontaktu:
10-17
Opublikowano: 07.11.2023
Ważna do: 30.11.2023
Ważna do: 30.11.2023
Z okazji 100 dni do premiery gry zapraszamy chętne osoby na pokład projektu EMOTIONALAND.
Zaplanowaliśmy stworzenie gry przeglądarkowej w stylu Pixel Art, gdzie gracze będą mogli odwiedzić wyspę EMOTIONALAND i dowiedzieć się:
- czym są emocje i jak je przeżywać świadomie?
- że nie ma złych emocji.
- gdzie szukać wsparcia psychologicznego?
Więcej o efektach projektu znajdziesz na naszym IG:
https://instagram.com/emotionaland23?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==
W planach na Listopad, Grudzień, Styczeń mamy:
- dopracowanie lokacji i testy Alfa (wewnętrzne).
- spotkania z Radą Merytoryczną projektu
- weekend z tworzeniem gry (2-3 grudnia)
- wycieczki groznawcze w szkołach, czyli testy Beta (zewnętrzne)
- premierę gry, która odbędzie się 15 lutego 2024 r.
Projekt tworzy grupa młodych osób z Lubelszczyzny w wieku 15-30.
Projekt realizowany jest ze środków Komisji Europejskiej w ramach programu Europejski Korpus Solidarności.
Szczegóły oferty
Typ wolontariatu: Działanie stałe, Wolontariat hybrydowy, Praca indywidualna i w grupie, Umysłowy
Dostępność wolontariusza: W trakcie tygodnia
Minimalny wiek wolontariusza: 15 Lat
Wymagania:
☑ osób potrafiących kodować (grę tworzymy dzięki narzędziu Godot)
☑ osób tworzących grafiki/assety (w programach takich jak Aseprite, Krita itp.)
☑ osób, które potrafią studiują / interesują się psychologią
☑ osób, które chcą wesprzeć tworzenie muzyki do gryrn☑ osób, które chcą spełniać się w działaniach promocyjnych (animowanie Social Mediów projektu)
☑ osób, które chciałaby zobaczyć, jak to jest pracować nad grą w wieloosobowym zespole
☑ osób potrafiących kodować (grę tworzymy dzięki narzędziu Godot)
☑ osób tworzących grafiki/assety (w programach takich jak Aseprite, Krita itp.)
☑ osób, które potrafią studiują / interesują się psychologią
☑ osób, które chcą wesprzeć tworzenie muzyki do gryrn☑ osób, które chcą spełniać się w działaniach promocyjnych (animowanie Social Mediów projektu)
☑ osób, które chciałaby zobaczyć, jak to jest pracować nad grą w wieloosobowym zespole
Zadania na stanowisku:
W zależności od możliwości i aspiracji. Przykładowe zadania:
-Tworzenie pixelowych assetów do gry.
-Programowanie / pisanie kodu do gry.
-Dopracowywanie treści fabularnych i zadań w grze.
-Stworzenie utworu muzycznego na potrzeby danej lokacji.
-Wsparcie w realizacji wycieczek groznawczych w szkołach
-Dbanie o widoczność projektu w mediach społecznościowych.
W zależności od możliwości i aspiracji. Przykładowe zadania:
-Tworzenie pixelowych assetów do gry.
-Programowanie / pisanie kodu do gry.
-Dopracowywanie treści fabularnych i zadań w grze.
-Stworzenie utworu muzycznego na potrzeby danej lokacji.
-Wsparcie w realizacji wycieczek groznawczych w szkołach
-Dbanie o widoczność projektu w mediach społecznościowych.
Informacje dla Wolontariusza
Czy Organizator zapewnia wsparcie dla wolontariuszy z niepełnosprawnościami: Tak
W jaki sposób: W zależności od potrzeb
Czy Organizator zapewnia wsparcie dla wolontariuszy niesłyszących: Nie
Czy Organizator zapewnia wsparcie dla wolontariuszy niewidzących/niedowidzących: Nie
Czy Organizator zapewnia wsparcie dla wolontariuszy z trudnościami w poruszaniu się: Nie
Czy może zgłosić się grupa osób: Tak
Benefity dla wolontariusza:
Zostanie twórcą gry komputerowej (skutkujące otrzymaniem zaświadczenia z dokonanych działań).
Świadomość, że gra może wesprzeć rówieśników w doświadczaniu emocji.
Wsparcie Mentorów i Coachów w procesie tworzenia gry.
Dostęp do płatnych wersji programów i narzędzi cyfrowych (w tym Aseprite czy Canva Premium).
Dostęp do sprzętu kluczowego dla rozwoju gry (gamingowy laptop czy tablet graficzny).
Gadżety projektowe.
Kawa, herbata, przekąski oraz ciepłe posiłki w przypadku spotkań całodziennych.
Komfortowe warunki pracy (działamy głównie z domów lub w przestrzeniach młodzieżowych w Lublinie. Główną przestrzenią działań jest Centrum Informacji i Rozwoju Młodzieży (ul. Lubartowska 24).
Zostanie twórcą gry komputerowej (skutkujące otrzymaniem zaświadczenia z dokonanych działań).
Świadomość, że gra może wesprzeć rówieśników w doświadczaniu emocji.
Wsparcie Mentorów i Coachów w procesie tworzenia gry.
Dostęp do płatnych wersji programów i narzędzi cyfrowych (w tym Aseprite czy Canva Premium).
Dostęp do sprzętu kluczowego dla rozwoju gry (gamingowy laptop czy tablet graficzny).
Gadżety projektowe.
Kawa, herbata, przekąski oraz ciepłe posiłki w przypadku spotkań całodziennych.
Komfortowe warunki pracy (działamy głównie z domów lub w przestrzeniach młodzieżowych w Lublinie. Główną przestrzenią działań jest Centrum Informacji i Rozwoju Młodzieży (ul. Lubartowska 24).
Trudne warunki pracy:
- presja czasu
- stygnąca kawa <3
- presja czasu
- stygnąca kawa <3
Tagi oferty
Edukacja
Multimedia
Młodzieżowy